Benvingudes al nostre blog!

"Ara que estem recuperant les nostres places, també podem proposar-nos el debat sobre els nostres espais a les cases, a la vida quotidiana, en la realitat del dia a dia. Debatre el lloc de la família, els rols que sosté, els autoritarismes que reprodueix, com a lloc d'afirmació del patriarcat. Imaginar noves formes de viure les nostres relacions, a casa, a la plaça, i també en les organitzacions populars que van naixent o es van transformant atravessades per aquest temps històric insurgent"
Claudia Korol, en Buenos Aires

martes, 1 de mayo de 2012

Acta Assemblea Feministes Indignades dimecres 25 d'abril 2012

Acta assemblea Feministes Indignades 25/04/2012
ORDRE DEL DIA
  1. Calendaritzar dues properes assemblees/Espai
  2. Antirepre: breu valoració dg. anterior i info. Nova
  3. 1 Maig
  4. 12M/15M
BREUS
  • Mani Prostitutas Indignadas, 26A
  • Cap de setmana
  • Valoració Gorda
  • Tesina
  • Assemblea deute
  • Proposta Bonnemaison (es deixa per la propera, per falta de temps, i la data no està tan a prop)
  • Altres infos breus

  1. Properes assemblees dg. 6 i dx. 9 de maig. Espai: Ca la Dona.
Banc Okupat: la xerrada queda pel maig.


    2. Anti-repressiò:
    • Posada al dia dels darrers esdeveniments i reunions.
Preparació assemblea posposada:
Continua grup de dinamització? Algunes sí. El grup de dinamització pensa una data i farà la proposta al grup.
Hi haurà més material antirepre disponible en breu.
  • Presa de decisions en situació d’immediatesa (en ref. a la suspensió de l’assemblea la setmana passada per anar a la mani):
Es planteja la pregunta: què passa quan davant de situacions urgents/immediates, i no hi ha acord, es decideix per votació (per a algunes això connecta amb les decisions que com a bloc vam haver de prendre a la mani del 29M). Com fer perquè hi hagi un equilibri entre la decisió col·lectiva i la voluntat individual?
D’altra banda, s’evidencia que no tenim mecanismes de comunicació per prendre decisions de forma no precipitada.
Alguna companya considera estratègic donar prioritat a 1 agenda pròpia, tot valorant quina volem que sigui la nostra aportació a l’espai públic: no podem estar constantment en postures reactives.
Una altra companya fa la reflexió que el canvi de decisió respecte a l’assemblea va venir, en part, pels esdeveniments de la setmana: noves detencions que ens feien sentir encara més interpel·lades a sortir a la mani.


3. 1r de Maig:
    • Hi ha mani unitària CGT/CNT/15M/Comissió Laboral.
Fem bloc feminista? Estem preparades? Tenim seguretat i força col·lectiva? Algunes manifesten certa inseguretat sobre si sortir el 1r de Maig com a bloc.
Necessitat de plantejar campanyes o accions que denunciïn la precarització del treball de les dones, més enllà d’intervenir o no a la mani.
Finalment es proposa fer un manifest i colgar-lo en el blog, però no convocar fem bloc feminista. Una companya es ofereix per fer-ho.


    4. 12M/15M:
  • Word Democratic Congress: La charla que dará F.I. en principio se hará dentro del bloque “Derechos civiles y sociales”. Pendiente saber el día y decidir si presentamos un poster o no. Para esto hay plazo hasta el 4 de mayo. Unas cuantas compañeras se comprometen a preparar la charla.
Lluvia de ideas:
    • Una compañera propone contactar con más asambleas feministas del 15M para ver qué ideas tienen, hacer difusión, etc.
Se propone hacer una asamblea de (re)encuentro, recogiendo todo lo que se ha hecho este año, lo que haremos, opiniones, sugerencias, etc para celebrar que F.I lleva un año. Quedan pendiente día y lugar.
Se propone crear un GT para organizar y terminar de concretar más las ideas de acciones-propuestas y posible manifiesto para estos días.
Se propone que cada una piense algunas ideas- propuestas para el 12M-15M y trabajarlas en la siguiente asamblea.


BREUS
  • Manifestaciò  Prostitutas Indignadas:
Esperan que sea una manifestación tranquila y sin incidencias. Se pide colaboración en lo referente a la Seguridad de la manifestación del jueves 26.
  • Cap de setmana metodologico
Se proponen dos fechas:
    26-27 de mayo: la compañera que trabajará el tema de la metodología, solo puede estar uno de los dos días. Por otra parte, hay una propuesta de presentación del libre R-evolucionando en Madrid ese mismo fin de semana. Algunas se muestran interesadas en acudir.
          2-3 de junio.
Una compañera contactara tanto con la compañera para la metodología como con la casa en la que nos alojaremos para ver disponibilidad de fechas. La decisión queda pendiente para la próxima asamblea.
  • Valoración Gorda: No se ha pedido hacer kafeta. Si estamos interesadas podemos pedirla por mail si todavía hay fechas disponibles.
  • Tesina:
Se hace una pequeña presentación-resumen del trabajo realizado, supuestos iniciales y metodología. Surgen dudas respecto al papel de la investigadora así como el enfoque de la investigación.
En la anterior asamblea se había decidido que previo a la presentación enviaría un documento informativo a la lista, ya que esta fue la vía inicial por la que contactó. Enviará una propuesta a la lista sobre su trabajo y planteamientos.
  • Assemblea deute:
Una compañera acudirá a la asamblea el lunes.
  • Altres infos breus:
Una compañera comenta que un acto realizado en memoria de las mujeres de la república, una de las participantes mostró su interés por acudir a alguna de nuestras asambleas así como en compartir sus experiencias con nosotras.
Se propone que en esa asamblea se le de suficiente espacio de tiempo para hablar. Queda pendiente la fecha.

No hay comentarios:

Publicar un comentario