Benvingudes al nostre blog!

"Ara que estem recuperant les nostres places, també podem proposar-nos el debat sobre els nostres espais a les cases, a la vida quotidiana, en la realitat del dia a dia. Debatre el lloc de la família, els rols que sosté, els autoritarismes que reprodueix, com a lloc d'afirmació del patriarcat. Imaginar noves formes de viure les nostres relacions, a casa, a la plaça, i també en les organitzacions populars que van naixent o es van transformant atravessades per aquest temps històric insurgent"
Claudia Korol, en Buenos Aires

jueves, 24 de octubre de 2013

Les putes diem prou! Divendres 25, 12h – Plaça de la Filmoteca - Raval

NO NOS MOVERÁN! 
Viernes 25 a las 12h – Plaça de la Filmoteca


Las prostitutas del Raval denunciamos las intervenciones policiales constantes contra nosotras. En estos momentos tan dolorosos para el barrio por la muerte de un vecino, somos conscientes de que se trata de una acción contra las mujeres que ejercemos prostitución pero también de un modo de actuar impune de las policías en el barrio del Raval.

Este Distrito y este Ayuntamiento permiten esa violencia. Permiten la persecución de mujeres, la discriminación, el racismo y la homofobia. 
A ellos les hablaremos bien claro este viernes 25 a las 12h frente a la Plaça Salvador Seguí frente a la Filmoteca.

Llamamos a vecinos y vecinas, a comerciantes del barrio, a colectivos y organizaciones a sumarse a la concentración contra el abuso de poder.

Prostitutaas Indignadas

 
batuda al raval 17/10/2013

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada